نیروی دریایی سپاه، نیروی خط مقدم جمهوری اسلامی است

نیروی دریایی سپاه، نیروی خط مقدم جمهوری اسلامی است

سرلشکر فیروز آبادی:


نیروی دریایی سپاه، نیروی خط مقدم جمهوری اسلامی است
سپاه نیوز: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، نیروی دریایی سپاه را نیروی دریایی خط مقدم جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد.
به گزارش خبرنگار سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر بسیجی دکتر حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز (یکشنبه) در دومین روز همایش فرماندهان و مسئولین نیروی دریایی سپاه که در مشهد برگزار میشود با اشاره به عزت، صلابت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی دریایی سپاه امروز نیروی دریایی خط مقدم جمهوری اسلامی ایران است.
سرلشکر فیروز آبادی با اشاره به حضور نیروهای آمریکایی در کشور های منطقه اظهار داشت: نیروهای آمریکایی (زمینی، دریایی، هوایی) در کشورهای منطقه از جمله کویت، قطر، بحرین و امارات مستقر شدهاند البته از این استقرار نمیتوان استنباط حمله به ایران را داشت چرا که چنین چیزی نه به ذهن رهبران آن خطور میکند نه نظامیان.
وی با اشاره به حضور ناو هواپیما بر آمریکا در خلیج فارس گفت: چند روز پیش اتفاق شیرینی افتاد و ناو هواپیما بر " جرج واشنگتن " وارد خلیج فارس شد، در گذشته رسانهها حضور ناوگان آمریکایی را به مثابه حمله به ایران تعبیر میکردند اما فرمانده ناوگان آمریکا در منطقه طی سخنانی این حضور را به منظور پشتیبانی جنگ افغانستان و مبارزه با دزدان دریایی اعلام کرد که از این واضحتر و شیرینتر نمیتوان گفت که ما با شما کاری نداریم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به توجیه حضور نیروهای آمریکا در پایگاههای منطقهای گفت: دلیل اول آنکه آمریکا قول داده بود نیروهای خود را از عراق خارج کند و اگر میخواست آنها را به پایگاههای دور منتقل کند بسیار زمان بر و هزینه بر بود از این رو نیروهای آمریکایی به کشورهای منطقه منتقل شدند.
وی افزود: اشغال نظامی کویت، بحرین، قطر و امارات در واقع این کشورها را به پادگان نظامی آمریکا در منطقه تبدیل کرده و آنان انباردار تجهیزات نظامی آمریکا هستند.
سرلشکر فیروزآبادی با اشاره به تاثیر جنبشهای مردمی آمریکا در انتقال نظامیان تصریح کرد: با اوضاع بحرانی و حرکت های مردمی که در آمریکا وجود دارد همچنین آسیبهایی که آمریکا با سلاحهای تشعشع دار خود به سربازانش زده و آنها را به بیماریهای روانی مبتلا کرده، این سربازان پس از بازگشت از عراق به جنبش وال استریت پیوستند آمریکایی ها از این ترسیدند که با بازگشت بقیه سربازان جنبش وال استریت به نهضت تبدیل شده و آنها را دچار مشکل کند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیرامون توجیه دیگری که از حضور نظامیان آمریکا در منطقه میشود گفت: به دلیل آنکه محور اصلی راهبرد جنگ طلبانه آمریکا امروز متوجه چین شده است کشورهای قطر، بحرین ، امارات و کویت جزو نزدیکترین نقاط به چین به شمار میرود.
وی در ادامه اظهارداشت: متاسفانه برخی در داخل میخواهند با اهداف سیاسی به نحوی القاء کنند که این پایگاه ها به دلیل حمله به ایران شکل گرفته و باید مراقب بود و کوتاه آمد اما اذعان نیروهای آمریکایی و فرمانده ناوگان آمریکا چیز دیگری است که علتش حضور مقتدر ، بیداری، ایمان و بصیرت رزمندگان نیروی دریایی ماست که در خلیج فارس و دریای عمان مستقر هستند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان با تاکید بر اینکه دشمنان همواره از عزت خدادادی و الهی ملت ایران و رزمندگان نیروی دریایی سپاه در هراسند گفت: بیش از یکسال است آنها به ما التماس میکنند که علائمتان را برای زمان عملیات نظامی به ما بگویید پاسخ ما به آنها این بوده که همواره برابر مقررات بین المللی عمل میکنیم و این رعب و وحشت دشمنان ناشی از عزت ، سربلندی، اقتدار و صلابت نیروهای مسلح است.





:: موضوعات مرتبط: نیروی دریایی , ,
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : HP
تاریخ : دو شنبه 26 تير 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: